29 Ocak 2014 Çarşamba

Zoey Deutch Yahoo Movies'in Instragram Hesabına Konuk Oldu (28 Ocak)

Zoey Deutch, Yahoo Movies Instagram hesabına konuk oldu ve tanıtım turu sırasında çekmiş olduğu resimleri paylaştı:


"En iyisini en son sakladım. 7 ŞUBAT'TA (bizde 14 Şubat) GİDİN VE VAMPİR AKADEMİSİNİ İZLEYİN!" -@ZoeyDeutch


"ROSE HATHAWAY" -@ZoeyDeutch


"Bu fotoğraf için eğlencesine duvarı yalamaya çalıştım (neden? orası muamma). Kara tahtanın tadının iğrenç olmasının yanında fotoğrafta çok bulanık çıktı. Ve sonuç olarak böyle bir şey çıktı." -@ZoeyDeutch


"Öğlen yemeği vakti, çok şezzetli. Evet o Fransız tostu. Ve 4. kahvem. Ve tekrardan 7 Şubat'ta (bizde 14 Şubat) gidin ve Vampir Akademisi'ni izleyin! ;)"  -@ZoeyDeutch


"TRAFİĞİ SEVİYORUM. Ve bu arada 7 Şubat'ta (14 Şubat) Vampir Akademisi'ni izleyin!!!!!!"  -@ZoeyDeutch

 

"Joslyndavis'le Clevver TV'deyiz. Bu röportaj esanasında pek uslu değildim doğrusu. Üzerimden bir kermesten satın aldığım 90'lardan kalma bir hamile elbisesi var." -@ZoeyDeutch


"Son dokunuşlar esnasındaki ciddi ifadem. Not: Strabucks pipetim de aşağıda görünüyor. Bu 3. kahvem oluyor."  -@ZoeyDeutch


"Teen.com'dan @Briannabaxter! Bana Mean Girls quizi yapacağını söyledi ve bu da benim ona ciddim ifadem." -@ZoeyDeutch


"@Glorianoto ve creightonbowman ile yaptığımız saç ve makyaj seansı sırasında öyle uygunsuz bir şaka yaptım ki bunu Instagram'da paylaşırsam başım belaya girer." -@zoeydeutch



"Güne ilk kahvemle başlıyorum (son günlerde günde ortalama 6 tane içiyorum). O ne? BİR... GÜL?!"  -@zoeydeutch

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder