26 Ocak 2014 Pazar

Lucy Fry ve Zoey Deutch'un 'Oops' Dergisi (Rusya) Röportajı [Ocak 2014]

Serinin tüm kitaplarını okudunuz mu?

Zoey: Henüz değil fakat hepsini okumaya karar verdim. Gerçi o zaman da karakterimin davranışlarındaki bütün kusurları öğrenmiş olacağım...

Lucy: Benim karakterimin olayı daha kolay. Lissa sevecen ve çok duyarlı bir kız. Ailesi, 12 kraliyet ailesinden biri ve Lissa onları bir kaza sonucunda kaybetmiş, yani kendisi soyunun tek varisi.

Filmdeki favori sahneleriniz hangileriydi?

Lucy: Victor'la olan işkence sahnesi. Çok eğlenceliydi!

Zoey: Dimitri'yle olan sahnelerim. Antrenmandan döndüğümüz sahne. Çok gerçekçi bir şeye dönüştü, hiç rol gibi durmuyordu çünkü kameralar çok uzak açıdan çekim yapıyorlardı. Ayrıca unutamamamın bir nedeni de akşam üstü çekmiş olmamız. Çünkü filmin çoğunu gece çektik. Yani, bir nevi vampir hayatı yaşıyorduk.

Peki sizi zorlayan şeyler nelerdi?

Lucy: Yeşil lens takmak! Yeşil bir dünyaya ve insanlara alışmam uzun bir zaman aldı. Bir şeylere odaklanmak çok zordu.

Film için egzersizler yaptınız mı?

Zoey: Evet. Çekimlere hazırlanmak için 3-4 ay boyunca egzersiz yaptım ve genelde spor salonunda çalıştım.

Lucy: Benimse egzersiz yapmama gerek bile yoktu çünkü karakterim bir prenses ve kavga, dövüş işlerine bulaşmıyor. Ama aksiyon yaşamayı o kadar çok istedim ki... 

Oyuncu seçmeleriniz nasıl geçti?

Lucy: Ah, oldukça garipti. Seçmelere gittim ve Amerikan aksanıyla bir sahne canlandırdım. Ve ardından yaklaşık iki hafta boyunca cevap bekledim ama kimse beni aramadı. Sonra kendi aksanımla bir video kaydettim ve onlara gönderdim. Ertesi gün beni deneme çekimlerine katılmam için aradılar!

Zoey ile çekim yapmak nasıldı?

Lucy: Daha en başından çok iyi anlaşmaya başladık, birbirimize destek olduk çünkü çekimler çok zorlayıcı olabiliyordu, öğleden sonra 3'ten ertesi gün sabah 5'e kadar çalışıyorduk. Hayata en fazla filmdeki kadar yakındık. Bu arada senaryoyu sevmemin en büyük nedeni Lissa ve Rosemarie'nin arkadaşlığıydı, hikayenin en önemli parçalarından biri.

Zoey: Çok haklı. Ve ayrıca Danila Kozlovsky ile de arkadaş olduk. Onunla da çok fazla sahnemiz vardı. Bana Zoya diye sesleniyordu, çok sevimliydi.

Zoey, filmi üç kelime ile tanımlayabilir misin?

Zoey: Komik, seksi ve... heyecan verici.

Dergi Taramaları

imagebam.com imagebam.com imagebam.com

Türkçe çeviri: elwiens
Rusça'dan İngilizce'ye çeviren: OCD_ward | Taramalar: @vabsfanrus | DhampirLife

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder