30 Ocak 2014 Perşembe

Buzzfeed, Zoey Deutch ve Lucy Fry'ı Yeni Evli Çiftler Testine Tabi Tuttu (27 Ocak)


Kurallar şöyle:
1) İkisinden biri hakkında bir soru soruyoruz. (Örn: Lucy'nin favori filmi hangisi?)
2) Her ikisi de birbirlerine göstermeden kendi cevaplarını yazıyorlar.
3) Cevaplarını ortaya çıkarmaları istendiğinde ise kağıtlarını açarak ne kadar uyumlu olduklarını gösteriyorlar.

Tamam. Hazırlanın. Kendinizi ayarlayın ve başlıyoruz!


Zoey'nin en sevdiği renk hangisi?

Lucy'nin tahmini: Limon yeşili ama bu bir yalan. Çünkü onun sevdiği bir renk yok.
Zoey'nin cevabı: Soluk yeşil değil! Bilmiyorsun.

Lucy: Yalan söyledin!
Zoey: Hayır, soluk yeşil olmadığını söyledim, bilmiyorsun.


Lucy'nin evcil hayvanı neye sinirlenir?

Zoey'nin tahmini: Çenesinin gıdıklanmasına.
Lucy'nin cevabı: Yüzüme dokunulmasına.

Zoey: AH TAMAM TAMAM! Anladım.


Zoey hangi yiyecek olmadan yaşayamaz?

Lucy'nin tahmini: Makarna salatası.
Zoey'nin cevabı: Annemin salatası.

Zoey: Biliyor muydun?
Lucy: Bence öyle. Onsuz yaşaman zor çünkü, salatayı çok seviyorsun.
Zoey: Sen benim kağıdıma bakarak yazıyorsun!
Lucy: Evet baktım ama senin kalemin benimkiyle aynı şekilleri çizmiyordu. Bu yüzden, yanlış anladım.
Zoey: Bittin sen Lucy, bittin.


Lucy'nin ruhu hangi hayvanı temsil ediyor?

Zoey'nin tahmini: Yunus.
Lucy'nin cevabı: Yunus.

Zoey: Aman tanrım!
Lucy: Bu oldukça iyiydi.


Zoey'nin aşık olduğu ünlü kimdir?

Lucy'nin tahmini: Cevap yok.
Zoey'nin cevabı: Ryan Gosling.

Lucy: Bana bir şarkıcı mı yoksa bir aktör mü olduğunu söyleyebilir misin?
Zoey: Bir aktör.
Lucy: Bu zordu. Sen birçok şeyi seviyorsun. Makarna ve salata da dahil.
Zoey: Makarna salatası kafanı bu kadar karıştırmasın, Luce.


Lucy'nin favori kelimesi veya cümlesi nedir?

Zoey'nin tahmini: Mmm.
Lucy'nin cevabı: Baloncuk.

Zoey: Benim cevabım bu çünkü, Lucy çok "mmm" kullanıyor.


Zoey'i gaza getiren karaoke şarkısı hangisi?

Lucy'nin tahmini: Cevap yok.
Zoey'nin cevabı: Britney Spears'tan "Lucky"

Lucy: Ah, ben bunları bilmiyorum.
Zoey: Kendini suçlayıp duracak şimdi. Eve gidecek ve bana "Bugün batırdım resmen, Zoey," diye mesaj atacak
Lucy: Şarkıcılar ve isimleri konusunda çok kötüyüm. Hile yaptım. 


Zoey Cuma gecelerini nasıl geçirir?

Lucy'nin tahmini: Erkek arkadaşı ile güzel bir akşam yemeği yiyerek.
Zoey'nin cevabı: Erkek arkadaş ile yemek pişirerek.


Çeviri: GörkemD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder